dinsdag 3 mei 2011

Een zakelijke bestseller: Koud bellen, brrrrrr......

Koud bellen..... warm aanbevolen!
Het komt regelmatig voor dat een zakenman of zakenvrouw bij ons een manuscript laat beoordelen voor een zakelijke uitgave. Altijd leuk om een zakenboek uit te laten geven!

Een voordeel van werken met een zakelijke auteur is dat wij niet hoeven te vertellen dat een boek ´echt zichzelf niet zo makkelijk verkoopt´. Want zakenmensen weten hoe moeilijk het is om new business voor hun bedrijf binnen te halen.  
En als dit manuscript dan ook nog eens geschreven is door Nederlands bekendste acquisitor, Victor Bonke, dan wordt het leuk samenwerken met elkaar en zo geschiedde ook!
Een combinatie van onze en zijn expertise zorgde ervoor dat het boek al snel aan een tweede druk toe was en in de management toptien boekenlijst terecht kwam.

Over de auteur:Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collega's afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.
De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizenden commerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.

Over het boek Koud bellen.. brrrr.....:
Koude acquisitie behoort tot eenn van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat men aan de telefoon vaker dan lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende 'doe-boek' geeft structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Een praktijkgericht boek voor meer afspraken met nieuwe klanten, en:
  • effectiever en efficiënter kan werken;

  • er meer plezier wordt beleeft;

  • en leert omgaan met angst voor afwijzing.

    Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.



  • QUOTES
    Anton Spijkers, eigenaar van Dpeople:
    “Erg praktisch, hands-on geschreven. Schrijver getuigt van 'zelf met de voeten in de klei' gestaan te hebben.”

    Hedwig Peters, Business Focus:
    “Elke tip die Victor aandraagt in dit boek, is de basis om een succesvolle acquisiteur te worden en te blijven! Leg het boek dan ook niet achter in de kast als je het een keer gelezen hebt, maar bekijk de tips elke keer opnieuw als een gesprek niet is gelopen zoals je had verwacht. Analyseer het gesprek en bekijk de tips opnieuw voor je het volgende gesprek aangaat.”

    Leendert Mijnders, business development manager van Humiq:
    “Het mooie van dit boek vind ik de gemeenschappelijke deler in de uitdagingen van koude acquisitie en de handreikingen om die uitdagingen aan te gaan.”