zondag 2 september 2012

Een bijzonder hartverwarmend kinderboek Snoebel


Snoebel en de Wensdroom


 
Bericht van Snoebel

Lieve allemaal, ik ben Snoebel.
Met mijn sterrenstaartje zwaai ik in het rond.
Mijn pootjes springen van blijdschap hoog van de grond.
Ga je met me mee langs de sterren, naar de maan?
We vliegen over bergen en de zee.
Een heel avontuur. Kom, ga met me mee!
met een lieve groet van Snoebel.    


Blaricum – september  2012  

Snoebel is een bijzonder hondje. Met haar sterrenstaartje kan ze toveren en wensen laten uitkomen. Samen met haar nieuwe vriendinnetje Zoë reizen zij samen in hun Wensdroomballon naar Maartje de Maan waar alle planten, bomen en dieren bij elkaar zijn voor een belangrijke bijeenkomst.

De Wensdroom moet ervoor zorgen dat Lonnie de Leeuw weer een mooi land heeft waar alle dieren kunnen genieten, Pinkie de Pinguïn moet weer ijsjes van de ijsjesboom kunnen eten en Aafje de Aarde moet weer kunnen lachen.

Snoebel en de Wensdroom is een hartverwarmend verhaal met veel prachtige, kleurrijke illustraties gemaakt door de kunstenares Ellis Terburg. Met achterin het boek kleurplaatsen om zelf in te kleuren.

Het boek is in hardcoveruitvoering vanaf heden verkrijgbaar bij de boekenwinkels in Nederland en de bekende boekenwebsites.

Boektitel: Snoebel en de Wensdroom
Auteur: naar een idee van Jaycee en met kleurrijke illustraties van Ellis Terburg
Uitvoering: hardcover   
Prijs: € 14,95    
ISBN: 9789081747349